Wallpaper

  2012-01-12 / 15:38:25 / Vardagligheter


Jag gillar min skrivbordsbakgrund på datorn - man får sin dagliga dos av strand och hav. Dock hade det inte suttit het fel med en härlig sista-minuten till värmen. Det hade vart helt underbart faktiskt. Fast det blir inget med det. En weekend i London i våg kan jag åtminstone glädja mig åt - det ska bli riktigt härligt!

Jag har dock två härliga veckor i Luleå att se fram emot i början av Februari. Alltid något, men raka motsatsen till värme!

Nu ska jag färdas hemåt tänkte jag mig. På återseende!

 



Sanne

Åh fin bild! Då längtar man verkligen till värmen ja!



Svar: Det går typ inte en dag utan att jag saknar alla hemma, men jag försöker gång på gång inbilla mig själv att jag kommer vinna så mkt på att klara av detta själv. Att jag kommer bli mer självständig och utvecklas positivt att jag försöker stå emot känslan av att bara åka hem och skita i allt här! Vissa dagar älskar jag mitt liv här och vill alltid bo här och är jättenöjd med utbildningen och livet rent allmänt men sen kommer dagar som jag bara vill skita i allt! Dagar när jag gråter till allt, fast det egentligen handlar om hemlängtan! Men tar jag mig hem en gång i månaden så är det inte jättelångt mellan jag träffar alla och det är nedräkning enda från när jag kommer hit tills nästa gång jag ska hem igen!



Ooooj nu blev det långt!

SAKNAR DIG BÄSTIS! Men vi ses nästa freeeeedag :) <3

2012-01-12 @ 20:25:01
URL: http://livetsomstudent.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious