Sleepyhead

  2012-01-13 / 21:27:16 / Vardagligheter

Vem vill somna innan tio en fredag? Men jag känner att jag ger snart upp kampen mot ögonen. De bara faller ihop stup i ett! Har trots allt haft en helmysig kväll.

 

Just nu mailar jag bilder till Sanne på våra år tillsammans. Rensade min externa hårddisk igår och det var otroligt kul att gå igenom gamla bilder. Mitt (lite försenade) nyårslöfte blir att vara duktig med kameran i år. För vardagen är nästan det som är roligast att ha bilder på eftersom man sällan minns alla detaljer. Ofta flyter dagarna mest ihop då dem är hyfsat lika varann. Am I right?

 

Så här tycker Nicho att jag ser ut just nu - time to sleep?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious