More of Marc

  2012-02-27 / 17:58:32 / Materiella ting

Nu kommer Mac att bo fint i mitt nya laptop-case från Marc by Marc Jacobs.

OCH SOM JAG HAR LETAT. Som en tok har jag sprungit in och ut på Raglady var och varannan vecka. Det är inte ofta jag blir så betagen, men det var helt och hållet min stil. Nu är jag glad och nöjd! Och jag firade detta genom att köpa en sjal också...


Lite Missoni-inspirerad och helt perfekt!

 



anna

nice! jag har samma i ipadfodral, men har tänkt köpa matchande till datorn också. får se om jag gör det i london :)



alltså jag har ju inte fått min glossybox än, beställde nyss, men louise har det och hon var supernöjd! så prova, det är ju ingen uppsägningstid :)

2012-02-27 @ 19:11:05
URL: http://addspirit.blogg.se/
Linda

snyggt =)

2012-03-21 @ 22:45:48
URL: http://www.linnda.se
Emelie

Men fin sjal! Vart har du köpt den??? :)

Svar: Sjalen är köpt på Raglady i Göteborg :) Märket är EsterEleonora!
Jennifer Gustavsson

2013-05-16 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious