A material world

  2012-02-20 / 13:08:13 / Materiella ting


Nu är den här - min femte iPhone i ordningen. Man skulle kunna säga att jag är lite Apple-galen. Men det är snarare omständigheterna som lett fram till mina galet många telefoner.

#1 vann jag i en tävling på jobbet
#2 blev stulen
#3 använde jag ett bra tag tills jag bytte till
#4 med mamma
#5 får jag från jobbet

 



anna

nice! en sån där fick lovis nyss också :) jag kör på min vita 4S och ÄLSKAR den! vad gjorde man innan iphones? haha



ja så hade jag också, var hängig hela förra veckan. hade lite feber på nätterna och sen bara seg på dagarna liksom, men nu bröt det ihop på riktigt inatt så lika bra att vara hemma.

2012-02-20 @ 15:10:05
URL: http://addspirit.blogg.se/
Mathilda

Ojdå, men det är få saker som går upp emot att packa upp en helt ny telefon!

2012-02-20 @ 18:18:31
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious