Fly away with me

  2012-02-16 / 19:43:08 / Vardagligheter



Jag spenderar fjärde kvällen, på mindre än två veckor på en flygplats. Det känns som jag gjort detta nu. Hem, tack!

Imorgon är jag dock ledig vilket är underbart. Har planerat en sovmorgon och ansiktsbehandling för första gången i mitt liv. Ska bli spännande och se om jag blir vacker nu. Funderar över att ta en sväng förbi något solarium eftersom jag håller på att blekna bort. Men det kanske får vänta för det känns dumt att spendera helgen med att se ut som en tomat.

Hursomhaver skall det bli underbart att bo hemma igen. Det må vara skönt med hotellfrukostar - men min säng och min Nicho slår bannemej det med hästlängder! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious