The best of them all

  2012-01-14 / 23:25:00 / Älskvärt

Jag har en vän, en bästis. Eller bästizzz som man sa på Lunarstorm-tiden! Det här inlägget tillägnas henne ♥

Min bästa vän hetter Sanne - min själsfrände om man ska vara sådär cheesy. Efter att ha tittat igenom många utav bilderna på oss genom livet, inser jag hur mycket vi faktiskt gått igenom tillsammans. Mer än vad många går igenom under ett helt liv. Glädje, sorger, tonåren, kärleksproblem, resor, långa dagar på jobbet och fantastiskt mycket annat. Helt säkert är att det inte är något mot allt vi kommer att uppleva i framtiden.



Bäääätizzzzz!

Meeeeen hur söt är inte du då! Jag ska kolla på bilderna ordentligt imorgon kollade bara på några igåååår och har inte hunnit idag! Snart är det freeeedag och snart är det dags att ses! Ska bli riktigt kul! :D



Jag älskar dem bilderna vi tog i snö, dem är så JÄKLA fina allihopa! <3

2012-01-15 @ 02:37:39
URL: http://livetsomstudent.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious