Luleå

  2012-02-13 / 09:40:59 / Resor

Jag är inne på vecka 2 i Luleå & nu längtar jag tillbaka till vardagen och Teliakontoret i Göteborg. Inte minst av allt... mitt nya jobb! Vill bara få min dator och min nya plats och sätta igång med massa roliga nya uppgifter.

Dock trivs jag väldigt bra här - har ett tokfint hotellrum, smaskig hotellfrukost och snö, snö och åter snö överallt. Älskar snö! Men jag saknar Nicho och jag vill hem till honom. Min baby! Mycket mysigare att umgås med honom på kvällarna än att hänga på hotellrummet och äta hämtmat och kolla serier.


Ximg_7220_170652006_large



anna

du överlever kylan iaf? :) vad är det för nytt jobb? eller alltså jag vet ju egentligen antar jag men innebär det ny plats och så? :)

2012-02-13 @ 18:55:04
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious